Strategia obecności gabinetu na Facebooku
gabinety stomatologiczNe piastowska

Portfolio: stworzenie strategii i przeszkolenie personelu z obsługi Facebooka

POdsumowanie projektu

Gabinety Stomatologiczne Piastowska zaczęły swoją obecność na Facebooku. Wykonaliśmy strategię obecności w tym kanale a także przeszkoliliśmy personel z obsługi Facebooka. Gabinet otrzymał komplet materiałów graficznych a także szablonów do bieżącej pracy.

wyzwania

Na Facebooku istnieje wiele profili gabinetów stomatologicznych. Niestety, tylko niektóre z nich potrafią zbudować zaangażowanie i dostarczać treści, które są chętnie czytane przez pacjentów. Wyzwaniem przy stworzeniu strategii było opracowanie cykli, które będą pozwalały na edukację i angażowanie odbiorców.

szczegółowy opis realizacji

  • Analiza konkurencji.
  • Audyt dotychczasowych działań na Facebooku.
  • Stworzenie person.
  • Opracowanie cykli tematycznych do publikacji, określenie celów każdego z cyklów oraz przykładów.
  • Przygotowanie szablonów dokumentów: harmonogramu postów, kwartalnego planu postów.
  • Propozycja działań pozwalających na monitoring: co miesiąc, kwartalnie oraz raz do roku.
  • Przygotowanie szablonu grafik.
  • Przeszkolenie personelu.
  • Dostarczenie odatkowych materiałów: kalnedarza marketingowca oraz materiałów edukacyjnych do tworzenia treści.
  • Spotkanie kwartalne z podsumowaniem dotychczasowych działań i planami na przyszłość.
zakres usługi

strategia i szkoelnie personelu

KLIENT

Gabinety Stomatologiczne Piastowska

Główne Cechy

strategia obecności uwzględniająca audyt, ocenę konkurencji, cykle tematyczne i formaty treści, harmonogram oraz sposób monitorowania postęów

Data realizacji

2019

Chcesz osiągać rezultaty, ale nie masz czasu?

Zwiększ przychody i ilość pacjentów w gabinecie dzięki skutecznemu marketingowi. Mamy doświadczenie, zespół z medycznym wykształceniem i liczne realizacje dla stomatologów na koncie.

Porozmawiaj z Natalią, która doradzi jak rozwijać gabinet.

+48 533 632 321   wspolpraca@dentalbusiess.pl

Natalia, Customer Success Manager

ZOBACZ JAK WYGLĄDA REALIZACJA