Szybist stomatologia

Nowoczesna klinika stomatologiczna w Jaśle. 

0 %
Wzrost wejść na stronę
0 x
Wejścia na stronę z facebooka
0 x
Wzrost telefonów z wizytówki Google

Nowoczesna Stomatologia

Wyzwanie

Naszym zadaniem było stworzenie kompletnego wizerunku gabinetu w sieci. Przed naszą pracą obecność klienta była niespójna, a strona internetowa nie była efektywna w pozyskiwaniu nowych pacjentów.

 Klient prowadzi praktykę stomatologiczną w Jaśle. Zależało mu na tym aby wyróżnić się na tle konkurencji stwarzając wizerunek nowoczesnej, specjalistycznej kliniki świadczącej zaawansowane usługi. 

Zobacz jak to uczyniliśmy. 

Identyfikacja wizualna

Wykorzystując istniejące logo, stworzono pełny komplet materiałów marketingowych dla Szybist Stomatologia.

  • Projekt wizytówek.
  • Projekt terminarzy z prośbą o ocenę.
  • Projekt teczki.
  • Projekt papieru firmowego.
  • Projekt ulotek.

Strona www

Stworzono nową stronę internetową zoptymalizowaną pod wyszukiwania organiczne w wyszukiwarce Google (SEO). Nowa strona internetowa generowała o 65% więcej sesji (ilość wejść na stronę) miesięcznie, zaobserwowano 49% wzrost ilości użytkowników oraz 48% wzrost nowych użytkowników (porównanie kwiecień 2018 vs kwiecień 2019).

Ilość wejść bezpośrednio z wyszukiwarki wzrosła o 64% w porównaniu do roku poprzedniego, a ilość wejść z mediów społecznościowych (Facebook) zwiększyła się 10- krotnie.

Zakres prac:

  • Budowa kompletnie nowej strony www
  • Optymalizacja treści pod kątem językowym
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO
  • Interaktywna mapa dojazdu
  • Klikalny numer telefonu
  • Strona przygotowana do rozbudowy w miarę rozwoju gabinetu

 

Google Moja Firma

Wykonano weryfikację i optymalizację treści w wizytówce Google Moja Firma. Dzięki zrealizowanym działaniom, miesięcznie ponad 1000 osób widzi wizytówkę. 25% ruchu pochodzi od osób, które znały już markę i szukały danych kontaktowych. Co istotne, aż 75% trafiło na nią szukając konkretnej usługi (np. dentysta jasło, implant jasło). Statystyka ta oznacza, że wizytówka często pokazuje się nowym pacjentom szukającym w Internecie nowego gabinetu.

Zakres prac:

  • Zintegrowane opinie z Facebooka i Znanego Lekarza.
  • Dodano godziny otwarcia.
  • Dodano galerię zdjęć.
  • Dodano wpisy, żeby nie było widać podobnych wyszukiwać innych gabinetów.

Facebook

Dzięki uruchomieniu i aktywnym prowadzeniu kanału na Facebooku, ilość wejść na stronę www wzrosła 10-krotnie w kwietniu 2019 w porównaniu do kwietnia 2019.

Wykonano:

  • Stworzenie usług.
  • Dodanie informacji kontaktowych o gabinecie.
  • Aktualizacja zdjęcia w tle.
  • Zaprojektowanie szablonów do tworzenia postów.
  • Regularna publikacja 2-3 postów w tygodniu.
  • Tworzenie dedykowanych infografik dla pacjentów.

Znany Lekarz

Znany Lekarz staje się jednym z najbardziej istotnych kanałów do pozyskiwania nowych pacjentów. Wychodząc na przeciw im potrzebom odświeżyliśmy wizerunek naszego klienta aby był spójny komunikacyjnie. 

Zakres prac:

  • Aktualizacja zdjęcia profilowego
  • Aktualizacja danych kontaktowych
  • Aktualizacja opisu lekarza
  • Aktualnie oczekujemy na weryfikację profilu kliniki

pracuj z nami

Pozwól nam pokazać Twój gabinet z najlepszej strony.