Doświadczenia pacjenta

Ulotki pozabiegowe – spokój ducha pacjentów i Twoja oszczędność czasu

Wzmocnij swój wizerunek i podnieś skuteczność leczenia dzięki broszurom informacyjnym dla pacjentów. Wyślij pacjentów do domu z gotowymi zaleceniami pozabiegowymi i nie trać czasu swojego i personelu pomocniczego na spisywanie ich ręcznie. Z radością przedstawiamy wam nowy produkt w naszej ofercie. Ulotki stanowią podsumowanie przekazywanych podczas wizyty zaleceń. Mogą być stosowane zarówno przed jak i

Czytaj dalej »
Doświadczenia pacjenta

W jaki sposób działa pozycjonowanie w przypadku gabinetów stomatologicznych?

W jaki sposób działa pozycjonowanie w przypadku gabinetów stomatologicznych? Pozycjonowanie to nazwa, którą w uproszczony sposób opisuje działania SEO i SEM. W praktyce sprowadza się to do tego, że pacjent widzi wysoko stronę w wynikach wyszukiwania w Google. Pacjenci wyszukiwać mogą w dwojaki sposób: 1.    Nie znają nazwy konkretnego gabinetu,  szukają informacji o konkretnej usłudze lub zabiegu

Czytaj dalej »
Doświadczenia pacjenta

Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami pacjentów w internecie

Opinie pacjentów są jednym z lepszych kanałów promocyjnych dla każdego gabinetu. Niestety ich skuteczność zależy od poziomu zadowolenia pacjentów opuszczających naszą klinikę. Opinie są najczęstszym elementem, który sprawdzają pacjenci w internecie. Najczęstsze miejsca, w których pacjenci zostawiają opinie to Znany Lekarz, Google Moja Firma oraz facebook. Warto monitorować regularnie te kanały i ustawić sobie powiadomienia

Czytaj dalej »
Pozycjonowanie gabinetów stomatologicznych
Doświadczenia pacjenta

Spójrz na siebie oczami Pacjenta – 10 wskazówek jak poprawić swoją widoczność w sieci

W erze internetu i rosnących oczekiwań pacjentów względem lekarzy kluczowe jest zadbanie o widoczność w sieci. Znanym faktem jest, że znacznie łatwiej jest utrzymać pacjenta niż pozyskać nowego. Zgodnie ze statystykami podawanymi przez Znanego Lekarza prawie 95% pacjentów wraca do gabinetu jeżeli są zadowoleni z usług. Utrzymanie takiego pacjenta jest nawet 5-krotnie tańsze niż pozyskanie

Czytaj dalej »
Finanse

W jaki sposób sfinansować otwarcie gabinetu stomatologicznego?

Otwarcie (lub przejęcie) gabinetu stomatologicznego wiąże się z bardzo dużym nakładem finansowym, który musimy ponieść jeszcze przed rozpoczęciem działalności. Całe szczęście na przyszłych właścicieli gabinetów stomatologicznych czeka wiele atrakcyjnych opcji finansowania. W poniższym artykule opiszemy najważniejsze z nich: Dotacje Pożyczki preferencyjne Kredyty bankowe Leasingi W zależności od naszej sytuacji wyjściowej na jedne z nich się

Czytaj dalej »
Doniesienia z branży

„Dla pacjenta zawsze jest czas” publikacja w prasie o gabinecie denta point, który wspieramy komunikacyjnie

Otwierając nowy gabinet warto zadbać o to, by pacjenci mieli szansę się o nim dowiedzieć. Obok reklamy internetowej, jednym z najskuteczniejszych sposobów na to jest reklama w lokalnej prasie. Już 17 lipca, w papierowym wydaniu gazety oraz na portalu online Nowiny Gliwickie, ukaże się materiał o gabinecie denta point, dla którego pracujemy! Dlaczego publikacja w

Czytaj dalej »
Doniesienia z branży

Przejmowanie prywatnych gabinetów stomatologicznych – plany gigantów jak Medicover Stomatologia

Rynek stomatologiczny aktualnie opiera się na prywatnych gabinetach prowadzonych przez stomatologów. Jest ich obecnie około 6 000. W najbliższych lata ta sytuacja może się zmienić ze względu na… plany wielkich firm medycznych jak Medicover, które planują liczne przejęcia na tym rynku. 1/4 rynku w rękach dużych sieci Dyrektor zarządzająca Medicover Stomatologia Wioletta Januszczyk mówi, że

Czytaj dalej »
Finanse

Wzór harmonogramu publikacji [pobierz]- Jak planować obecność i wydatki w social mediach

Prowadzenie mediów społecznościowych gabinetu to najgorsza zmora lub przyjemność. Skąd takie różnice? Wynika to z podejścia do planowania poszczególnych publikacji. Zajmując się marketingiem ad hoc marnujemy mnóstwo czasu, który możemy odzyskać dzięki odpowiedniemu planowaniu. W tym artykule dzielimy się z Państwem tym, co wypracowaliśmy jako dobre praktyki i co pozwala nam zarządzać wieloma kontami w

Czytaj dalej »
Marketing

38 sposobów na zdobycie nowych pacjentów do gabinetu stomatologicznego

Prowadzenie gabinetu stomatologicznego to wiele wyzwań – personel, zamówienia, marża na poszczególnych zabiegach. W natłoku spraw biznesowych, pozyskiwanie nowych pacjentów często schodzi na drugi plan. Jak skutecznie przyciągać nowych pacjentów? Wielu stomatologów narzeka na brak pomysłów. Postanowiliśmy przygotować listę aktywności, które pomogą docierać do pacjentów. Przy opracowywaniu listy uwzględniliśmy najbardziej popularne kanały social media, prasę,

Czytaj dalej »
Finanse

Wstęp do budżetu gabinetu stomatologicznego

Budżet gabinetu stomatologicznego Pierwszym krokiem do lepszej organizacji gabinetu stomatologicznego jest stworzenie budżetu i trzymanie się go. Jako właściciel gabinetu, Twoją rolą jest nie tylko dbanie o piękne i zdrowe uśmiechu pacjentów, lecz też o biznesowe aspekty, dzięki którym zarówno Ty jak i Twój personel będziecie zadowoleni. Stworzenie odpowiedniego budżetu pomoże Ci w obu tych

Czytaj dalej »
Przewiń do góry